moajanssons

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Moa Jansson - 11 augusti 2011 10:45

 

god morgon (fast det är en kvälls bild ;o)


jey idag blir det drill med underbara drillen ;)

vi ska drilla vid invigniingen av åby travet eller vad det nu är...

vänta lite nu! vi invigde ju det alldeles nyss...

kanske var det att dom har byggt om och att vi ska inviga den nya delen...

hm... tål att tänkas på :p

senare idag måste jag cykla 20 min och göra alla mina trök övningar för mina knän -.-

jag har nemligen för svaga knä och höft muskler så jag får ont i knäna när jag springer, går, står, sitter, ställer mig upp effter att ha suttit m.m

så jag måste cykla 20min / dag :OO

och göra alla tråkiga övningar det är 8 övningar sammanlagr :p

nu har jag babblat på lite väl mycket så herrå :))

puss puss :))

lägger upp bild på mina naglar som jag kommer måla ikväll och på min utfit och på vårat drill gäng ;)

det blir mycket att se fram emot O.o 

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Halla
Jag är en tjej på 14 somrar (om några dagar iaf)jag heter Moa och kallas Mosen iband. Mitt liv handlar till stor del om handboll, drill, fotografering, och mina underbara vänner...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

gäst bok ^^

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards