moajanssons

Alla inlägg under juli 2011

Av Moa Jansson - 29 juli 2011 09:48

  Jag och min dator ;)


gissa vad jag gjorde igår?

Jag satte mig på en pissmyra som pissade på mig så nu kan jag inte sitta ner :DD

duktigt va?

nu bloggar jag faktist från min dator, DEN FUNKAR ... nästen hehe ;)


det var allt för nu... hejdå:))

Av Moa Jansson - 24 juli 2011 14:02

Hejj

Min dator har pajjat och min smarta pappa kan inte laga den så jag lånar hans mac nu :DD

Men ville säga att det är anledningen till min underbart dåliga uppdatring som jag antagligen kommer bli strypt för ;)

men dat är så det är nu...

Den ska förhoppningsvis lämnas in på lagning snart :))

Men nyheterna som har spriditsig överallt måste komenteras, Norge Attentatet...

Damn vad man blir sur på folk som gör sånt!!

graaaaa, tänk alla stackars människor som kommer leva med mardrömmar typ resten av sitt liv :((

och alla Familjer som måste stå ut med att deras barn, syskon, mammor och pappor har blivigt mördade! ush!


vad har Ni läsare för åsikter om detta??'


kramar Moa


Av Moa Jansson - 23 juli 2011 10:25

igår spelades det 1o.ooo på våran baksida, typ veranda.

Jag förlorade varje gång men var lika glad för det :DD

en ganska bra bild på det nedanför hehe


 

Av Moa Jansson - 21 juli 2011 21:07

Okey grejen var:

JAG FYLLDE MINA 14 ÅR :D

så jag kände att jag inte ville sitta och blogga när jag fyllde år ;)

men iaf så var dagen underbar.

Jag fick ett close up filter, fjärrutlösare, akryl färger, extärn hårddisk, 350:-, en blå gris :DD, godis, två blommor, två sätt med penslar, kudde, ljuslykta, nagellack och väska :)

Alla saker var verkligen underbara!

               

Av Moa Jansson - 19 juli 2011 13:23

Naruto! 

Sitter och väntar på att spelet ska starta :D har väntat i 10 min nu (tror jag)

Jag ska byta design senare idag :D

Hoppas ni kmr gilla den...

herrå

Av Moa Jansson - 19 juli 2011 11:42

hihi det var nog när jag var kanske tre år, Jag gick på dagis med en som heter Ivar eller Ivarn kommer inte riktigt ihåg men jag var iaf kär i honom och en dag så skulle vi leka "prins och prinsessa" i ett "torn " på våran lekplats.

Ivar/Ivarn skulle pussa mig men så kom en som heter Elias och började reta oss så det bidde ingen puss :(

Det var nog min första kärlek skulle jag tro ;)

Av Moa Jansson - 18 juli 2011 19:53

har nu laddat ner gimp 2.6

Tycker det är riktigt bra, och ganska lätt också :D

här är en bild som är redigerad i gimp

 

Av Moa Jansson - 18 juli 2011 11:03

hej och godmorgon :)

Idag blir jag antagligeninte så aktiv med bloggen, vi kommer få besök av några av familjens kompisar ^^

senare ikväll blir det nog massa bilder , om jag tar några, vilket jag antaligen gör.

Har ni några planer idag då?


puss o hej


   försökte skriva nitt namn med ljusgrafitti... det gick ju sådär...

Sök i bloggen

Presentation


Halla
Jag är en tjej på 14 somrar (om några dagar iaf)jag heter Moa och kallas Mosen iband. Mitt liv handlar till stor del om handboll, drill, fotografering, och mina underbara vänner...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

gäst bok ^^

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards